Serwis zewnętrzny

Oferta skierowana jest do firm oraz instytucji, które z różnych względów nie mają własnego działu serwisu lub opieka korporacyjnego działu serwisu jest z różnych przyczyn niewystarczająca.

Usługa może wiązać się z zawarciem umowy serwisowej, w której określony jest zakres świadczonych usług, ilość i rodzaj sprzętu objętego usługą (nie koniecznie całość sprzętu), czasy reakcji, zakres dostępu do danych firmy.

 

Zalety systemu:

 

serwis zewnętrzny outsourcingusługa pozwala zmniejszyć i kontrolować koszt utrzymania działu serwisu,

naprawa falowników mielecserwis zewnętrzny nie obciąża firmy urlopami, zwolnieniami chorobowymi, dodatkowymi świadczeniami itp.,

naprawa maszyn przemysłowychkrótszy czas usunięcia awarii w stosunku do wezwania serwisu w trybie "na żądanie" (jednorazowe wezwanie przypadkowej firmy),

serwis zewnętrzny utrzymania ruchustały kontakt z klientem sprawia, że rozwiązania pojawiających się problemów są trafne a ilość wymienianych informacji potrzebnych do realizacji zadań zmniejszona do minimum,

przeglądy maszyn przemysłowychłatwiejsza jest kontrola dostępu do poufnych danych w trakcie realizacji zadań.